CUM COMAND?

Politica de comandă online

CHEESE BAR oferă posibilitatea de a efectua comenzi online, pe: www.e-cheesebar.ro. Prețurile vor fi identificate pe măsură ce plasați comanda. Transportul este gratuit

Vă recomandăm să realizaţi comanda cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de data livrării pentru toate produsele listate ăn magazin. Nu există stocuri de produse, iar fiecare Cheesebox se realizează la comandă

Vă recomandăm să realizaţi comanda cu cel puţin 4 săptămâni înainte de data livrării pentru Cheesebar sau orice altă comandă de tip catering pentru evenimente!

Cu toate acestea, uneori putem accepta solicitări şi de ultim moment, dar vă rugăm să sunați la direct pentru a verifica disponibilitatea la +40 744 660 016

Politica de comandă prin e-mail

CHEESE BAR oferă posibilitatea de a efectua comenzi prin e-mail la adresa: cheesebaregalati@gmail.com

E-mailul va conţine minim următoarele informaţii:

  1. Numele şi prenumele al celui pentru care este comanda:
  2. Numărul de telefon al celui pentru care este comanda:
  3. Conţinutul comenzii:
    1. Denumirea pachetelor
    2. Cantitatea dorită din fiecare produs
  4. Data de livrare a comenzii:
  5. Adresa de livrare:
  6. Metoda de plată (pentru detalii despre metodele de plată consultaţi secţiunea CUM PLĂTESC?)

Politica de comandă prin telefon – WhatsApp

CHEESE BAR oferă posibilitatea de a efectua comenzi prin telefon la numărul +40 744 660 016, sai în baza unei conversaţii WhatsApp.

Conservaţia WhatsApp va confirma următoarele informaţii:

  1. Numele şi prenumele al celui pentru care este comanda:
  2. Numărul de telefon al celui pentru care este comanda:
  3. Conţinutul comenzii:
    1. Denumirea pachetelor
    2. Cantitatea dorită din fiecare produs
  4. Data de livrare a comenzii:
  5. Adresa de livrare:
  6. Metoda de plată (pentru detalii despre metodele de plată consultaţi secţiunea CUM PLĂTESC?)

COMANDA SE POATE LIVRA?

Politica de livrare

Ne mândrim cu serviciul nostru pentru clienți la CHEESE BAR, care include nu numai calitatea produselor noastre, ci și fiabilitatea livrării. Pentru a ne asigura calitatea serviciului, este necesar ca orice anulare sau ajustare a comenzii dvs. să fie făcută cu cel puțin 48 de ore înainte de livrare.

Echipa CHEESE BAR își rezervă dreptul de a verifica telefonic corectitudinea datelor oferite de client pentru comandă și livrare şi eventual de a completă cu informaţii şi detalii necesare fiecare comandă.

Daca adresa de livrare este in in Galați, comenzile vor fi livrate de livratori proprii. În caz contrar, acestea vor fi livrate prin curier

CUM PLATESC?

CHEESE BAR va pune la dispoziţie următoarele metode de plata:

  • RAMBURS, la livrarea produselor, cu excepţia comenzilor de evenimente (cheesebar), ce vor fi achitate integral prin metoda TRANSFER BANCAR.
  • ONLINE CU CARD BANCAR, în momentul CHECKOUT-ului automat realizat la o comandă online, de pe website.
  • TRANSFER BANCAR, pe bază de factură primită prin e-mail sau WhatsApp. Comanda va fi procesată imediat ce vom avea confirmarea plății.

Comenzile pentru  Cheesebar / Cheese& Meats Bar sunt confirmate după achitarea unui avans de 30% din costul total prestabilit al produselor şi a serviciilor asociate. Restul de plată pentru eveniment, respectiv plata finală a produselor şi serviciilor asociate se realizează cel tarziu in ziua evenimentului  sau a ridicării produselor, așa cum este menționată în comandă.

POLITICA DE RETURNARE SI RAMBURSARE

 

Clientul poate solicită returnarea produselor în următoarele situații:

 

Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site:
Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră. Clientul poate solicită returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de CHEESE BAR.

Produse ce au fost livrate greșit:
Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuză recepția. Clientul poate solicită returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de CHEESE BAR.

Renunțarea la cumpărare:
În momentul efectuării unei comenzi online, clientul declară că a luat cunoștință și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus.